2012 m. kovo 19 d., pirmadienis

Chiang Mai

Nusprendziau niekur nebelekti ir bent kelias dienas ramiai pagyventi cia. Siandien nieko nenuveikiau, tiesiog pasitryniau gatvemis, apsiziurejau kur turgus, pastas, parduotuve ir pan. Prisirinkau brosiuru su nuotykiais ir ekskursijom, artimiausiom dienom reiks kuria isbandyt. Kasdien vis su kuo nors susipazistu bet kol kas nei vieno su panasiais pomegiais, tikslais ar adrenalino poreikiu. Nors tokiu pavieniu keliautoju kaip as cia pilna. Dauguma tiesiog chill-ina.
Cia labai bjaurus uodai, sukapojo kojas kaip reikiant, o niezti 3 kart stipriau nei kad po lietuvisku ikandimu.
Po pietu vietiniam turgui (turguose maistas skaniausias ir pigiausias - taip patare senbuviai, isitikinau ir pats) uzsukau i viena jaukia uzeigele su labai egzotiskos isvaizdos seimininku. Man primine tarybinio multiko heroju kinieti su ilga nusepusia barzda tipo Chotabycius. O pasirodo jis ne tik linksmas filosofas neblogai kalbantis angliskai, bet dar ir puikiai zino Lietuva, Latvija ir panasias salis. Cia visi klausia is kur esi atvykes, bet jis pirmas tajus kuris suprato zodi Lithuania. Reikes kada uzsukt pas ji pavalgyt ir nufotkint ji :)


Nuejes i turgu pavalgyt pamaciau, kad prie sios moteriskes sedintys klientai kazka "grazaus" valgo.

Nutariau uzsisakyti ir as. Angliskai moteriske nesugebejo paaiskinti kas yra tie rudi gabaleliai. Man atrode, kad kepeneles, bet jos buna kietos, o sie tiesiog tirpo burnoj. Moteriske vis kartojo "chiken" ir brauke sau pirstu per riesa. Galu gale man jau ipusejus patiekala siaip ne taip issiaiskinom, kad tai i gabala suvirtas vistu kraujas :) Visai nieko skonis.


 Si 20-ies itin saldziu mini bananu keke man kainavo 1.3 Lt.Vaizdas is mano kambario.

Ragavau ir krabu kotletu ir makaronu su 5 grybu rusim.

O cia mano kambarys. Retkarciais i svecius uzsuka paprasaika katinelis :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą