2014 m. gruodžio 11 d., ketvirtadienis

Zanzibar - Motoroleriu į šiaurę

Kaip ir planavau, išsinuomavau motorolerį. Keliaudamas po Aziją išbandžiau daugybę įvairių dviračių transporto priemonių, bet tokios blogos dar neteko turėti. Teoriškai tai vos 5 metų senumo Vespa, bet praktiškai - 40 metų senumo modelis su afrikietiška surinkimo kokybe. Atsikračiau kepenis vietiniais keliais, nusvilau saulėje rankas ir kaklą, bet pamačiau daug gražių baltų paplūdymių. Gal 6 kartus stabdė policija, bet tik vienam iš pareigūnų kažkodėl neįtiko mano šviežias Belgijoje įsigytas tarptautinis vairuotojo pažymėjimas. Bandė man įrodyti, kad reikalingas dar kažkoks vietinis vairavimo leidimas, grasino net kalėjimu, bet kadangi buvau užsispyręs ir kyšio nedaviau, tai galiausiai atskaitęs gausius moralus po pusvalandžio mane paleido.
Viešbučių, restoranų ir kitokių turistams skirtų objektų pilna, bet pačių turistų bent jau kol kas labai nedaug. Vakarieniavau viename gražiausių salos paplūdymių Kendwa, gal 100 vietų turinčiame restorane ir buvau ten vienintelis klientas. Visi sako, kad gruodžio pradžia - pats neturistiškiausias metas (išskyrus liūčių sezoną) ir tikisi kad nuo gruodžio 20 viskas užsipildys šilumos ištroškusiais baltaisiais.






















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą